tirsdag den 22. april 2014

Legehus, lego og ny kjole


Filippa er kommet i lego friends alderen, og siden jul har det lille legebord i stuen været dedikeret til Lego friends. Efterhånden har hun fået samlet sig til en hel lille by og der går mange timer med at bygge op, bygge om, indrette og lege med figurene, Mia er vidst favoritten for tiden.

For noget tid siden forbarmede jeg mig og købte en t-shirt fra Legowear, det var virkelig et hit. Jeg er egentlig ikke selv vild med børnetøj med alt for mange tegneserie figurer på, men det er en holdning Filippa absolut ikke deler med mig. Hun har knus elsket sin t-shirt og den får ikke lov at lille på hylden mange dage af gangen, aller helst skal den på hver dag, og det får mig til at tænke... for hvem køber man egentlig tøj, når man shopper børnetøj, er det for mor eller barn??

For et par uger siden fik Filippa lov til at vælge lidt tøj fra Lego friends kollektionen, vi takkede ja uden overvejelser og til min store overraskelse faldt valget på denne kjole, jeg syntes den er super fin.

1 kommentar:

  1. Ej hvor er I heldige at få tøj defra- har godt kigget på det og den kjole der er da superfin:-) Og ja du har da helt ret- ungerne skal da selv synes det er ok fint at have på- hvis de mener (får lov ) at mene noget om deres tøj :-) og jeg er sikker på at det er godt for dem at være bevidste om dem selv- men jeg kan se at der er stor forskel på deres behov i den retning- Pernille har selv (uden indblanding) valgt tøj siden hun var 3- mens Josefine stadig gerne vil have det lagt frem- måske mest af dovenskab tror jeg nok :-) I øvrigt fedt at Filippa allerede samler legoet- for det kommer mione piger ikke ret langt med... måske fordi det bare er nemmere at have mor til at hjælpe ?

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...