tirsdag den 2. september 2014

Er du din egen bedste ven

Det er jeg ikke, jeg prøver, og nogen gange kan jeg klappe mig selv kærligt på kinden og sige "det har du gjort godt det her" men alt for ofte byder jeg mig selv, og min krop ting som jeg aldrig ville byde mine bedste venner.

Dårligt mad,
for lidt opmærksomhed,
dårlig søvn,
stress.
En hel masse ting som min krop faktisk daglig prøver at fortælle mig, at den slet ikke bryder sig om

Før sommerferien tog jeg skeen i den anden hånd, bestemte mig for at nu skulle det være slut,
Jeg har fortjent bedre. 

Jeg fik hjælp af Tatjana som har  Lowcarb.dk hun er uddannet ernæringsøkonom, vægttabscoach, Biosignature modulation practitioner. Hun har studeret kostundersøgelsesmetodik ved Uppsala universitetet, hun er fitnessinstruktør, hun har mere end 20 års erfaring i at vejlede folk på rette vej inden for kost og træning, og hun er helt vild sej til det hun laver.

Hun har fået mig til at være sukker fri i flere måneder (uden jeg egentlig syntes det var serlig svært) hun har fået mig til at kigge i spejlet og se kærligt på mig selv, til at lytte til de signaler min krop sender mig, både når den er glad og når den er mindre glad.
Hun har sendt mig på en udviklings rejse som jeg slet ikke er færdig med, sommerferien har banket mig lidt ud af kurs, så nu glæder jeg mig til igen at følge med på en af hendes online hold.

Har du lyst til at blive klogere på dig selv, hvad du spiser, hvorfor du spiser som du gør. Har du lige som mig brug for at slutte fred med din krop, blive din egen bedste ven, og få dejlig meget energi og overskud, så kan du lige nå at være med på holdet.

Du klikker på linket lige her og så kan læse meget mere om forløbet, men skynd dig for det er nu nu nu...


1 kommentar:

  1. Super fedt at du fortsætter- jeg har meldt mig til- men er ikke klar til start- men det starter jo også først imorgen ikk'!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...