onsdag den 19. oktober 2016

Skal i holde Halloween fest i år ?

 Vi går all inn for Halloween herhjemme, og forberedelserne til dette års uhygge fest om knap 2 uger er startet. I dag lavede vi græskar hoveder det var sjovt, vi fik også klippet papir flagermus til at pynte inde, vi udnytter efterårs ferien max.

Hvis i går og overvejer en Halloween fest i år men mangler inspiration, så kan i læse mit indlæg fra sidste år om vores U-hyggelige Halloween fest  Vi inviterer gæster til kl ca 18.30 (det skal jo lige være mørkt) når alle er kommet så er der uhygge gå tur rundt i haven med meget lidt lys, bagefter er der klam gryderet med ris til alle, samt kaffe og kage og slik til dessert. Vores fest er stor der kommer ca 25 udklædte gæster, men det kan jo sagtens gøres for en lille gruppe også, det er virkelig super uhyggeligt sjovt.


Der er også meget inspiration at hente på pinterest til fx uhyggelige opstillinger udendørs, vi låner også lyd cd på biblioteket, og stiller en gammel afspiller udenfor mellem træerne. I kan se min ide samling på Pinterest her Vi kan godt lide det temmelig uhyggeligt, men der må gerne være lidt stil over uhyggen.



Tilbage til græskarene, måske Filippa har arvet lidt af min hygge, nusse, opstille gen, hun brugte næsten længere tid på at stille an end på at lave dem.

Der anes en vis stolthed

 Samt en vis uhygge...

8 kommentarer:

  1. Uhhauuuaaa, hvor U-hyggelig læsning :o)) godt jeg ikke fik set det indlæg inden jeg skulle sove :o))
    Hvor er Filippa dygtig til at lave græskar og til at stille dem op. Det sidste billede er altså meget U-Hyggeligt..Skriiggggg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja hun gik veldig op i det i år, det var super sjovt.

      Slet
  2. Jeg går også all in på Halloween og skal skræmme naboernes børn :-)
    Hvor er din datter skøn på især det sidste billede :-)
    Jeg har også lidt Halloween idéer ude i højre side af min blog under emnet Halloween, hvir I kan bruge dem.
    Tak for dine super idéer, jeg er helt solgt i det græskar med ét øje men også lyd og effekter.
    Hilsner og god fornøjelse :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vildt fede ideer tak for inspiration

      Slet
  3. Wauw - sikke nogle flotte og (u)hyggelige græskar I har lavet. Jeg glæder mig til, at vi skal have gang i at lave vores. Og nej, vi har ikke planer om at lave en fest, mmeeennnn ved nærmere eftertanke kunne jeg jo næsten blive fristet med alle de gode og smukke ideer. Tak for inspiration - fest eller ej :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa i må bare holde en lille uhygge fest, det er så sjovt.

      Slet
  4. Det ser rigtig godt ud.
    Her holder vi slet ikke Halloween. I år har jeg dog tænkt mig at stille et enkelt (malet) græskar ved indgangsdøren sammen med en lanterne, men så bliver det heller ikke til mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skal jo gøre som man har lyst og tid, malet græskar er virkelig også fine, jeg er sikke på det bliver rigtig fint ved indgangen.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...